המלצת לקוחה חנה יסעור

רציתי לציין כי הצטרכתי את שירותיה של חברת משלוחים, כדי לשלוח מסמכים למוזמביק. פניתי ל UPS. כמובן ששאלתי אם יהיה שירות להחזרת המסמך לישראל. אמרו לי שכן. שילמתי מאות שקלים. אחרי מספר ימים פניתי אליהם והתברר שהם לא יכולים לייבא מסמכים ממוזמביק לישראל. [ זוכרים מה שאלתי בתחילת הפוסט?] לא אלאה אתכם בעשרות הטלפונים והמיילים שעברו בינינו. שלחו לי טופס במייל כדי למלא, והטופס נחסם כל הזמן. בסוף אמרו לי שהשגרירות במוזמביק צריכה לפנות לסניף המקומי שם, ולמלא טופס. מה פתאום שאיזושהיא שגרירות תעשה את זה? חלומות בהקיץ. ולמה שלחו לי טופס כאילו אפשר למלא אותו? שיגעו אותי. פניתי לחברות אחרות, כולם לא מבצעים את זה.

אחרי מספר שבועות של לחץ והמון טלפונים למי שרק אפשר, מצאתי חברת שילוח בינלאומי של חיה בר. חברת סחר ושילוח בינלאומי. צילצלתי ומיד נעניתי בחיוב. עברו מספר ימים, המסמך הגיע היום.

חיה צילצלה לברר שהכל בסדר. אשה אחת מול כל החברות הגדולות. הכוח הנשי. ניצחה את כולם, סידרה את זה כמו ענקית. זיכרו את השם והטלפון: חיה בר 0544209046 מיילhaya@hayabar.co.il זיכרו את השם. אולי תזדקקו לשרותיה.

תגובתה של חיה בר: חנה יקרה, גרמת לי להסמיק :) סה"כ עשיתי עבודתי. השירות ללקוחות ושביעות רצונם הם בעדיפות ראשונה אצלנו. מודה על הפרגון ושמחה שהכול סודר :) שאי ברכה על דברייך.

חיה, מה שברור לך, לא ברור לחברות שילוח רבות. את אומרת רק עשיתי את עבודתי. תני לי לשנות את סדר המילים במשפט. רק את עושה את העבודה. עוד פעם תודה מקרב לב.

תודה חנה. שמחה עבורך ועבורי