כל סוגי המשלוח הבינלאומיים

כיום חברות רבות מבצעות עסקים עם עסקים אחרים מעבר לים. כחלק משגרת העבודה השוטפת, מתנהלים עסקי חליפין שונים, בהם שולחים ומקבלים סחורה. כיום, יותר ויותר חברות משתמשות בשירות של משלוחים בינלאומיים החיוניים לביסוס העסקים שלהם. בעוד ישנן חברות שונות המשתמשות בשירות לעתים רחוקות, ישנן חברות שעבורן השירות הוא בשורה של ממש ועליו מתבססת כל עבודתם.

 

חברת "אמזון" לדוגמא, הינה חברה המשגרת מוצרים שונים לחלקים רבים בעולם. בעת שלקוח מישראל מזמין מוצר באינטרנט הנקנה מהחברה, דואגים לשלוח לו את המוצר שנקנה באחת משתי האפשרויות: משלוח ימי או משלח אווירי. משלוח מאמזון לישראל הינו משלוח שלרוב מגיע תוך מספר ימים, וזאת הודות לטכנולוגיה המתקדמת וליכולת לתקשר ולבצע מסחר גם עם מדינות שאינן ישראל.

 

כך עובד המשלוח הימי

כאשר מדובר על שילוח בינלאומי, מדובר בעיקר על שילוח הנעשה דרך המים. העובדה כי האוניות יכולות לשאת משקל כבד, כמעט בלתי מוגבל, הפכה את השילוח הימי לחביב מאד על יבואנים ועל יצואנים גם יחד, ונעשה בשיטה זו שימוש נרחב. מעבר לכך, מדובר גם על שיטת השילוח הזולה ביותר, כך שנדמה כי מדובר כמעט על הבחירה הטבעית של רבים.

 

בעת שמשלחים בשיטת השילוח הימי, הרי שניתן להעלות אל האוניות מכולות גדולות המכילות כמויות גדולות של סחורה, דבר שמטבע הדברים אינו מתאפשר בעת שמסתייעים בשירות של השילוח האווירי. כמו כן, ישנם סוגים שונים של מטענים שאינם ניתנים לניוד באוויר, וכך שוב נבחרת שיטת השילוח הימי כעדיפה ובטוחה.

 

משלוחים המתבצעים דרך האוויר

כאשר מדובר על משלוחים המתבצעים דרך האוויר, מדובר בעיקר על משלוחים שהיתרון הגדול ביותר שלהם הוא הזמן. בעוד המשלוחים המתבצעים דרך הים עלולים לארוך קצת יותר זמן, בעוד שמדובר על משלוחים המתבצעים דרך השמיים – מדובר לעתים על כמה שעות בודדות בלבד. לרוב, בעת שמבצעים משלוחים דרך האוויר בוחרים לשלוח סחורות יקרות במיוחד, או סחורות שמוטב לספק אותן במהרה כמו מזון או צמחים.

 

חשיבות השילוחים

בעת שמדובר על שילוחים לטובת עסקים, הרי שחשוב מאד לעמוד בזמנים וליצור רושם טוב וחיובי על הפרטנרים השונים. בעת שאתם מבצעים שילוח ימי ואווירי, אתם יכולים להיות בטוחים כי התכולה תגיע ליעדה כשהיא שלמה ובזמנים שהוגדרו מראש על ידי חברות השליחויות. עומדות לרשותכם שיטות שונות לטובת השילוחים, כך שכל שנותר לכם הוא לסגור את העסקה הבאה שלכם ולשלוח אותה אל נקודת היעד שלה.